Prochain(s) événement(s)

22/09/2020 08:00Petit-déjeuner statutaire: Conférence de Adel Paul BOULAD

Petit-déjeuner statutaire du mardi 22 septembre 2020.

Le petit-déjeuner aura lieu dans notre salle habituelle, le salon Nimier, de 8h00 à 9h15. Pensez à vous munir d'un masque protecteur pour pouvoir accéder au salon.

INSCRIPTION EN LIGNE OBLIGATOIRE

Vous pouvez également confirmer votre présence en adressant un mail à secretariat@rotary-paris-champs.fr

Nous recevrons Mr ADEL PAUL BOULAD, invitée par Marwan Idris, Président de la société PLI, qui nous parlera  de Modern Tahtib (MT).

Adel Paul Boulad (68y, Doctorate in Science - Paris, INSEAD), founded PLI in 2001. He participated at the Earth Science revolution in the 70's and developed a cross-discipline approach in earth science looking at events through different angles. He applied this method to Martial Arts and to Business, thus increasing creativity for unusual efficiency and performances. More on www.plido.com
He has over 21 years of experience in International Management and leadership in rapid changing context at Digital and Compaq. His mission at Cisco was to advise CEOs and Executive committees on e-strategies and e-business transformation.
Black Belt Martial Arts Accredited Professor (1976) he founds Modern Tahtib (MT), Egyptian Battle Staff and publishes the instructor manual (EN, FR, AR). He leads the inscription of “Tahteeb – Stick Game” at UNESCO. With the Egyptian mandate (2017) he proceeds in Cairo with TTT, Instructors certification including women and MT Tournaments. His priority is 40 countries deployment in perspective of MT at Olympic Games in 2032 thus implementing hubs in Budapest, Paris, Toronto, Santiago, Bogota, ...
More on www.tahtib.com

• Ouverture de la séance
  • Éphéméride